مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 18:152023-01-04حوادث

تداوم آتش سوزی جنگل گلوگاه/ حریق استخرپشت نکا مهار شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گلوگاه گفت: آتش سوزی در عرصه های طبیعی گلوگاه به دلیل صعب العبور بودن منطقه همچنان ادامه دارد.

- کمیل قلی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آتش سوزی در عرصه های جنگلی گت چکل گلوگاه که از بامداد امروز چهارشنبه آغاز شد، همچنان ادامه دارد و نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی با همکاری نیروهای مردمی، هلال احمر، محیط زیست و دوستداران طبیعت در حال خاموش کردن این آتش سوزی هستند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گلوگاه گفت: مهار آتش سوزی در ساعاتی قبل انجام شد اما وزش بادهای شدید مانع از اطفای کامل ولی دوباره شعله های زیر خاکستر با وزش باد شعله ور شد و همچنان نیروها در حال اطفای حریق در منطقه جنگلی گلوگاه هستند.

قلی نژاد در مورد حجم آتش سوزی گفت: میزان و حجم و علت آتش سوزی تا اطفای کامل مشخص نیست و با اطفای کامل حریق، اطلاع زمانی می شود اما خطای انسانی همواره یکی از علت های مهم در اینگونه آتش سوزی هاست.

وی افزود: به دلیل وزش باد گرم شدید، همچنان آتش در منطقه جنگلی گلوگاه ادامه دارد و با توجه به شیب تند در این منطقه و صعب العبور بودن اطفا در زمان بیشتری انجام خواهد شد و همچنان نیروها در حال اطفای حریق هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم آتش سوزی جنگل گلوگاه/ حریق استخرپشت نکا مهار شد

تداوم آتش سوزی جنگل گلوگاه/ حریق استخرپشت نکا مهار شد