مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 18:302023-01-04دانش

نقل قول رییس دانشگاه شریف از سورنا ستاری؛ حواستان باشد به ایران خیانت نکنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین تجلیل از سورنا ستاری به پاس 9 سال تلاش در زمینه توسعه زیست فناوری و کارآفرینی و فناوری در کشور عصر امروز 14 دی ماه با حضور معاون علمی، - نقل قول رییس دانشگاه شریف از سورنا ستاری؛ حواستان باشد به ایران خیانت نکنید رییس دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه سورنا ستاری سبک نوینی را در زیست بوم فناوری کشور ایجاد کرد، گفت: یک بار سورنا ستاری در جمعی از دانشجویان گفت بچه ها حواستان باشد به ایران خیانت نکنید و این جمله رک و مهمی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین تجلیل از سورنا ستاری به پاس 9 سال تلاش در زمینه توسعه زیست فناوری و کارآفرینی و فناوری در کشور عصر امروز 14 دی ماه با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان و رییس دانشگاه صنعتی شریف در سالن جابرابن حیان این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این رویداد رسول جلیلی رییس دانشگاه صنعتی شریف گفت: یک بار سورنا ستاری در جمعی از دانشجویان گفت بچه ها حواستان باشد که به ایران خیانت نکنید.

این جمله رک و مهم بود.

او سبک نوینی را در زیست بوم فناوری کشور ایجاد کردند.

جلیلی تصریح کرد: ستاری کسی است که در هر صحبتش و جلوی هر دوربین تلاش می کند فرهنگی را جا بیندازد و جاانداختن این فرهنگ کار سختی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقل قول رییس دانشگاه شریف از سورنا ستاری؛ حواستان باشد به ایران خیانت نکنید

نقل قول رییس دانشگاه شریف از سورنا ستاری؛ حواستان باشد به ایران خیانت نکنید