مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 18:452023-01-04سياسي

پوستر جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان عربی رونمایی شد


آیین رونمایی از پوستر سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان عربی امروز چهارشنبه (14 دی 1401) با حضور استاندار خوزستان برگزار شد.

- ایسنا/خوزستان آیین رونمایی از پوستر سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان عربی امروز چهارشنبه (14 دی 1401) با حضور استاندار خوزستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر حسینی محراب، در این جلسه با بیان اینکه اصل انقلاب ما بر اساس مساییل فرهنگی شکل گرفت، اظهار کرد: اگر بخواهیم مشکلات استان را حل کنیم باید از مجرای فرهنگ باشد از این رو باید به مقوله فرهنگ بیشتر پرداخته شود.

استاندار خوزستان، با بیان اینکه باید با کمک علما و نخبگان و کلیه دستگاه های فرهنگی و هنرمندان بتوانیم مقوله فرهنگ استان را ارتقا بخشیم، افزود: دستگاه های اقتصادی و صنعتی به نتیجه نمی رسند مگر اینکه همراه با فرهنگ باشند، لذا باید خود را سرباز فرهنگی در کشور و استان بدانیم و در این راه گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه ما مفتخریم که ورود امام رضا (ع) از خوزستان بوده و همه مردم استان به امام رضا (ع) ارادت ویژه دارند، اضافه کرد: باید نقش خوزستان را در تاریخ اسلام و تشیع مورد مطالعه قرار دهیم و بدانیم اثر این استان در تمدن اسلامی و شیعه چقدر اثربخش بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان عربی رونمایی شد

پوستر جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان عربی رونمایی شد