مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 19:402023-01-04بين الملل

اطمینان ترکیه به معارضان سوریه: علیه برادران سوری اقدام نخواهیم کرد


وزیر دفاع ترکیه گفت که این کشور در جریان بهبود روابط با دولت سوریه، اقدامی علیه معارضان و پناهجویان سوریه انجام نخواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه امروز (چهارشنبه) در سخنانی به  معارضان و مخالفان سوری هم پیمان خود و همچنین پناهجویان سوری مقیم در ترکیه اطمینان داد که اقدامی علیه آن ها انجام نخواهد گرفت.

به نوشته وبگاه روسیا الیوم، حلوصی آکار که چهارشنبه هفته گذشته برای اولین بار پس از آغاز بحران سوریه، با وزیر دفاع روسیه و سوریه در مسکو دیدار کرده بود، ابراز امیدواری کرد که گفت و گوهای سه جانبه با وزرای دفاع روسیه و سوریه به شکل معقول و منطقی ادامه یابد.

او با اشاره به نشست هفته گذشته در مسکو گفت: موضع ما در نشست مسکو دفاع از کشور و مردممان بود، به طرف های گفت و گویمان تصمیم خود را بیان کرده ایم، ابدا اقدامی علیه برادران سوری خود چه در ترکیه چه در سوریه انجام نخواهیم داد .

وزیر دفاع ترکیه در ادامه از معارضان سوری خواست تا به اخبار دروغین گوش ندهند و تأکید کرد که گفت و گوهای میان ترکیه با روسیه و سوریه ادامه خواهد یافت.

حلوصی آکار همچنین گفت که امکان گسترش و توسعه گشت زنی مشترک ترکیه و روسیه در شمال سوریه بر پایه گفت و گوهای مستقیم آنکارا و دمشق وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطمینان ترکیه به معارضان سوریه: علیه برادران سوری اقدام نخواهیم کرد

اطمینان ترکیه به معارضان سوریه: علیه برادران سوری اقدام نخواهیم کرد