مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 20:452023-01-04پزشكي

کلینیک تنفسی بیمارستان هاجر(س) شهرکرد تجهیز می شود


رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری بر لزوم آماده باش بیمارستان ها، کلینیک های سرپایی و مراکز خدمات جامع سلامت در جهت کاهش خطرات احتمالی شیوع سویه جدید تاکید کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، علی احمدی ضمن اشاره به تشکیل چهارمین جلسه ستاد دانشگاهی کرونا، از اتخاذ تدابیر لازم در پی خطر شیوع سویه جدید XBB خبر داد.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اهمیت کلینیک های سرپایی در شناسایی و ارائه خدمات به بیماران مشکوک و علامت دار، تجهیز و آماده سازی فضای فیزیکی کلینیک تنفسی مرکز آموزشی درمانی هاجر(س) شهرکرد در اولویت است.

احمدی ضمن تاکید بر تامین و پیش بینی داروهای مورد نیاز، اظهار داشت: عدم تجویز بی رویه آنتی بیوتیک ها توسط پزشکان در بیمارستان ها و مراکز درمانی سرپایی برای جلوگیری از بروز مقاومت های دارویی و عوارض مربوطه ضروریست.

وی تاکید کرد: آموزش، اطلاع رسانی و توصیه به رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، شست وشوی مکرر دست ها با آب و صابون و رعایت فاصله اجتماعی در تمامی حوزه ها و محیط های آموزشی الزامیست.

احمدی ضمن ارائه گزارش اپیدمیولوژی و سیر بیماری آنفلوآنزا و کرونا طی هفته های اخیر بر اساس میزان بیماران بستری و سرپایی، تعداد نمونه های اخذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینیک تنفسی بیمارستان هاجر(س) شهرکرد تجهیز می شود

کلینیک تنفسی بیمارستان هاجر(س) شهرکرد تجهیز می شود