مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 21:162023-01-04سياسي

استاندار گیلان: 160 کارخانه در گیلان به چرخه کار و تولید برگشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، اسدالله عباسی امشب در مراسم سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع لنگرود با بیان اینکه امروز به واسطه مسؤولیتی که به ما سپرده شده با شهدا بخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی میثاق می بندیم، اظهار کرد: شهید سلیمانی در زمان حیاتشان 2 سفر به گیلان داشتند که در رشت و شلمان لنگرود سخنرانی داشتند و هیچ گاه سخنرانی هایش را از یاد نمی بریم.

  وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در عالم مادیت سیر نمی کرد و شوق به پرواز داشت، گفت: شهید سلیمانی در روز مراسم شهید حسین پور شلمانی بشارت دادند که تا سه ماه دیگر انتقام خون شهیدانمان را خواهیم گرفت و داعش پایان خواهد یافت که این چنین هم شد و به وعده خود عمل کرد و این محاسباتی نیست که با معادلات دنیوی جور درآید و قطعا ارتباط هایی داشتند.

استاندار گیلان با اشاره به نقشه های دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی و شکستن جبهه مقاومت بیان کرد: ایجاد داعش توسط استکبار از جمله مواردی بود که برای مقابله با انقلاب اسلامی و نفوذ انقلاب به خارج از مرزهای ایران ساخته شد که در نهایت این داعش بود که با تمام وحشی گری خودشان نابود شدند.

  عباسی با بیان اینکه دشمن می داند که ایران بازیگری هوشمند و جدی در منطقه است، افزود: آمریکا برای شکست و جلوگیری از نفوذ انقلاب در منطقه هزینه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: 160 کارخانه در گیلان به چرخه کار و تولید برگشت

استاندار گیلان: 160 کارخانه در گیلان به چرخه کار و تولید برگشت