مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 02:352023-01-04ورزشي

اعلام رنکینگ المپیکی تکواندو در سال 2023/ کار دشوار نمایندگان ایران برای کسب سهمیه


نخستین رنکینگ المپیکی تکواندو در سال 2023 اعلام شد که در بخش مردان سجاد مردانی با قرار گرفتن در 15 و در بخش زنان ناهید کیانی با رتبه 12 دارای بهترین جایگاه در میان نمایندگان ایران هستند.

- نخستین رنکینگ المپیکی تکواندو در سال 2023 اعلام شد که در بخش مردان سجاد مردانی با قرار گرفتن در 15 و در بخش زنان ناهید کیانی با رتبه 12 دارای بهترین جایگاه در میان نمایندگان ایران هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین رنکینگ المپیکی تکواندو در سال 2023 اعلام شد که در میان تکواندوکاران ایران در بخش مردان سجاد مردانی با یک پله نزول و قرار گرفتن در رده پانزدهم وزن 84+ کیلوگرم دارای بهترین جایگاه است و ناهید کیانی نیز در بخش زنان با قرار گرفتن در رده دوازدهم وزن 57- کیلوگرم دارای بهترین رتبه است.

جایگاه تکواندوکاران ایران در رنکینگ المپیکی نشان می دهد وضعیت نمایندگان ایران برای کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ کاری بسیار دشوار و سخت خواهد بود و باید دید فدراسیون تکواندو چه برنامه ای برای حضور در رقابت های رنکینگ سال 2023 و ارتقای جایگاه نمایندگان ایران دارد.

*جایگاه تکواندوکاران ایران در 4 وزن المپیکی مردان و 4 وزن المپیکی زنان به شرح زیر است: وزن 58- کیلوگرم، مهدی حاجی موسایی در رده بیست و ششم جای دارد، آرمین هادی پور در رده 34 قرار گرفته است و حسین لطفی نیز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام رنکینگ المپیکی تکواندو در سال 2023/ کار دشوار نمایندگان ایران برای کسب سهمیه

اعلام رنکینگ المپیکی تکواندو در سال 2023/ کار دشوار نمایندگان ایران برای کسب سهمیه