مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 03:002023-01-04سياسي

کشیش فلسطینی: سردار سلیمانی جایگاه ویژه ای در میان مسیحیان فلسطین دارد


«انتونیوس حنانیا العکاوی» کشیش فلسطینی گفت که سردار سلیمانی جایگاه ویژه ای در قلب تمامی اعضای مقاومت در میان مسیحیان و سوری ها و فلسطینی ها دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، انتونیوس حنانیا العکاوی کشیش فلسطینی گفت که مسیحیان فلسطین نقش و سهم شهید سپهبد قاسم سلیمانی در برداشتن گام های راهبردی در آزادی فلسطین و جایگاه مهمی که در محور مقاومت داشت را درک می کنند.

او به خبرنگاری فارس گفت که سردار سلیمانی جایگاه ویژه ای در قلب تمامی اعضای مقاومت در میان مسیحیان و سوری ها و فلسطینی ها دارد و اینکه چندین کشور سالروز شهادت حاج قاسم را برپا می کنند نشان از این دارد که این شهید بزرگوار فرمانده ای شریف و مؤمن و مسلمان بود و از کسانی بود که به وعده الهی ایمان داشت و در مکارم اخلاق شیوه حسینی داشت.

انتونیوس حنانیا العکاوی با اشاره به طرح های آمریکایی-صهیونیستی گفت که دشمن صهیونیستی و آمریکایی به دنبال این هستند که کشورهای دنیا را تضعیف کرده و آن ها را به یک گوسفندی مطیع تبدیل کنند و ایران را تضعیف کنند تا بتوانند بر مسأله فلسطین و اسلام حقیقی که در میان عشایر فلسطینی ریشه دوانده فائق آیند.

او در ادامه گفت که درگیری واقعی میان مسیحیان فلسطین و صهیونیسم یهودی در خصوص اسلام است و این موضوع از ابتدای ظهور اسلام تا کنون اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشیش فلسطینی: سردار سلیمانی جایگاه ویژه ای در میان مسیحیان فلسطین دارد

کشیش فلسطینی: سردار سلیمانی جایگاه ویژه ای در میان مسیحیان فلسطین دارد