مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 08:502023-01-05ورزشي

لزوم حل و فصل مسائل مربوط به بهره برداری از مجموعه «کاج» در پارک سرخه حصار


مرکز توانمند سازی کوثر در منطقه 13 تهران در جریان طرح چهارشنبه های فرهنگی با حضور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افتتاح شد.

- نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران مطرح کرد لزوم حل و فصل مسائل مربوط به بهره برداری از مجموعه کاج در پارک سرخه حصار مرکز توانمند سازی کوثر در منطقه 13 تهران در جریان طرح چهارشنبه های فرهنگی با حضور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی شورای شهر تهران، در ادامه سلسله بازدیدها، علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به منظور بازدید از پروژه های فرهنگی در منطقه 13 پایتخت حضور یافت که در این بازدید محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه 13 و جمعی از معاونان منطقه سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران را همراهی کردند.

براساس این گزارش نادعلی در ابتدای بازدید ضمن حضور در آرامگاه شهدای گمنام به مقام شهدای والا مقام ادای احترام کرد و سپس از پیست دوچرخه سواری و پارک ترافیک سرخه حصار و همچنین از مجموعه فرهنگی و ورزشی کاج در پارک جنگلی سرخه حصار بازدید کرد و درحاشیه این بازدید گفت: این مجموعه چند سالی است که تعطیل شده و استفاده ای از این مجموعه فرهنگی ورزشی صورت نمی گیرد؛ راه اندازی این مجموعه می تواند کمک شایانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حل و فصل مسائل مربوط به بهره برداری از مجموعه «کاج» در پارک سرخه حصار

لزوم حل و فصل مسائل مربوط به بهره برداری از مجموعه «کاج» در پارک سرخه حصار