مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 11:052023-01-05بين الملل

کشته شدن 8 عضو یک خانواده به ضرب گلوله در غرب آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از روسیا الیوم، پلیس شهر «اینوک» واقع در ایالت یوتا در غرب آمریکا از کشف جسد پنج کودک و سه بزرگسال در این شهر خبر داد که با شلیک گلوله در یک آپارتمان کشته شده بودند.

- پلیس شهر اینوک در ایالت یوتا واقع در غرب آمریکا از کشته شدن هشت عضو یک خانواده از جمله پنج کودک و سه بزرگسال به ضرب گلوله خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از روسیا الیوم، پلیس شهر اینوک واقع در ایالت یوتا در غرب آمریکا از کشف جسد پنج کودک و سه بزرگسال در این شهر خبر داد که با شلیک گلوله در یک آپارتمان کشته شده بودند.

بر اساس این گزارش، شبکه ABC 4 به نقل از بیانیه پلیس شهر اینوک ضمن اعلام این خبر افزود: نیرو های پلیس با بازرسی یک واحد آپارتمانی، جسد سه بزرگسال و پنج کودک را که در داخل این واحد کشته شده بودند، پیدا کردند و ظاهراً همه قربانیان به ضرب گلوله کشته شده اند.

هیئت مدیره مدارس شهر اینوک نیز ضمن تأیید این خبر گفت: هشت نفر از یک خانواده ساکن در شهر اینوک، از جمله پنج دانش آموز مدارس ما، به طرز فجیعی جان خود را از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 8 عضو یک خانواده به ضرب گلوله در غرب آمریکا

کشته شدن 8 عضو یک خانواده به ضرب گلوله در غرب آمریکا