مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 11:152023-01-05سياسي

دشمن فکر می کرد انقلاب اسلامی بعد از چند ماه از بین می رود


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: دشمن فکر می کرد انقلاب اسلامی هم مانند دیگر انقلاب های جهان است و بعد از چند ماه از بین می رود و محورها و آرمان هایش فراموش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در آیین تجلیل از مادران، پدران و همسران شهید همکار سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: شما با تقدیم عزیزانتان نشان دادید، فوز عظیم شعار نبود و زیارت عاشورا خواندن برای شما حقیقتی جاودانه است که با تمام وجودتان عجین شده است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور با اشاره به جایگاه زن در دین مبین اسلام تصریح کرد: اسلام دینی است که زن را محور وجود عالم می داند.

محوریت عالم وجود حضرت فاطمه زهرا (س) است چرا که در دامن پاک او بود که 11 نور عالم بشریت متولد و درخشیدند.

وی عنوان کرد: تا زمانی که راه و روش فرزندپروری شما مادران شهید پرور وجود دارد و تا زمانی که شما پدران و برادران شهدا ادامه دهنده راه آنها هستید، قطعاً توطئه های استکبار به خطا می رود.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: دشمن فکر می کرد انقلاب اسلامی هم مانند دیگر انقلاب های جهان است و بعد از چند ماه از بین می رود و محورها و ارمان هایش فراموش می شود اما دیدند، بیش از 40 سال گذشته و ملت همچنان بر آرمان های خود پرفشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن فکر می کرد انقلاب اسلامی بعد از چند ماه از بین می رود

دشمن فکر می کرد انقلاب اسلامی بعد از چند ماه از بین می رود