مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 11:252023-01-05دانش

قانون جهش تولید دانش بنیان، دستاورد مهم و ارزشمند دوران پیشین معاونت علمی است


با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری، از خدمات و تلاش های معاون پیشین علمی و فناوری برای تثبیت و تقویت زیست بوم فناوری و نوآوری تقدیر و تجلیل شد.

- با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری، از خدمات و تلاش های معاون پیشین علمی و فناوری برای تثبیت و تقویت زیست بوم فناوری و نوآوری تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم، دکتر دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری؛ دکتر صالحی، رییس پیشین سازمان انرژی اتمی؛ دکتر جلیلی، رییس دانشگاه صنعتی شریف؛ دکتر سهراب پور، قائم مقام سابق بنیاد ملی نخبگان؛ دکتر وحدت، مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی؛ دکتر طالبی، رییس پارک علم و فناوری و جمعی از مدیران عامل شرکت های دانش بنیان، فناوران و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف حضور داشتند.

نخبه واقعی میهن پرست است معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های دکتر ستاری برای نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی و تحقق اقتصاد دانش بنیان در کشور، گفت: دکتر ستاری امانت دار خوبی نبودند؛ به این معنا که معاونت علمی که ایشان تحویل گرفتند با معاونتی که تحویل دادند، بسیار متفاوت، پربارتر، رشد یافته تر و بزرگ تر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون جهش تولید دانش بنیان، دستاورد مهم و ارزشمند دوران پیشین معاونت علمی است

قانون جهش تولید دانش بنیان، دستاورد مهم و ارزشمند دوران پیشین معاونت علمی است