مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 11:302023-01-05سياسي

سازمان قضایی نیروهای مسلح تافته جدابافته در قوه قضاییه است


دادستان کل کشور با گرامیداشت یاد شهدای سازمان قضایی نیروهای مسلح، گفت: این سازمان به لحاظ ویژگی هایی که دارد، تافته جدا بافته در قوه قضاییه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، در آیین تجلیل از مادران، پدران و همسران شهید همکار سازمان قضایی نیروهای مسلح، افزود: شهدا تحکیم کننده پایه های انقلاب هستند همانند شهادت امام حسین (ع) که تحکیم کننده اسلام و قرآن شد.

دادستان کل کشور خطاب به خانواده های شهدای حاضر در جلسه گفت: اینکه مصطلح است به خانواده شهدا در کنار تسلیت به خاطر از دست دادن شأن، تبریک می گوییم، نشان می دهد شما سرمایه ای در راه خدا تقدیم کرده اید که جایگاهی غیر قابل تصور دارند و خانواده شهدا افتخار، ارزش و سرمایه بزرگی نزد خداوند دارند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب فکر می کنند با جنگ ترکیبی و ایجاد مشکلات برای کشور در اجرای توطئه های خود علیه ملت ایران موفق می شوند که همواره با هشیاری و حضور به موقع مردم در صحنه راه به جایی نبردند؛ این توطئه های آنها را همواره از ابتدای پیروزی انقلاب و در دوران دفاع مقدس نیز شاهد بودیم و آنها برای نیل به مقاصد خود جریانات انحرافی زیادی در داخل کشور ایجاد می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان قضایی نیروهای مسلح تافته جدابافته در قوه قضاییه است

سازمان قضایی نیروهای مسلح تافته جدابافته در قوه قضاییه است