مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 12:452023-01-05اقتصادي

افزایش مصرف گاز زنجانی ها در پی بارش برف برودت هوا


مسئول روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان گفت: در پی بارش برف و برودت هوا مصرف گاز در استان زنجان افزایش یافته است.

- نادر رابطی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با مصرف گاز استان زنجان طی دیروز در استان، اظهار کرد: روز گذشته در استان زنجان 11 میلیون 300 هزار مترمکعب گاز مصرف شده که این مصرف نسبت به 24 ساعت گذشته 700 هزار متر مکعب افزایش داشته است.

وی در رابطه با نکات ایمنی گاز در روزهای سرد و برفی سال، افزود: شهروندان باید کلاهک و دودکش بخاری ها را هر چند وقت یک بار بررسی کرده و اکسیژن داخل منزل را تامین کنند.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی در تامین گاز شهری موردنیاز منازل نداریم ولی مردم باید در روزهای سرد سال که نیاز به وسایل گرمایشی افزایش پیدا می کند در مصرف خود صرفه جویی کنند.

مسئول روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه افزایش مصرف گاز در استان نشان دهنده افزایش محدودیت برای صنایع استان است، خاطرنشان کرد: توصیه می شود شهروندان در مصرف گاز صرفه جویی کنند و دمای 18 درجه سانتی گراد را در ادارات استان و 18 تا 21 درجه سانتیگراد نیز در منازل رعایت شود.

رابطی با تاکید بر اینکه صنایع تولیدکننده لوازم گازسوز باید در تولید محصولات با کیفیت تلاش کنند، ادامه داد: با رعایت قواعد در ساخت وسازها و توجه مردم در کاهش مصرف، می توان ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مصرف گاز زنجانی ها در پی بارش برف برودت هوا

افزایش مصرف گاز زنجانی ها در پی بارش برف برودت هوا