مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 13:102023-01-05اقتصادي

لزوم ایجاد زنجیره تولید در لرستان


در این استان امکان ایجاد زنجیره تولید با همکاری استان های برخوردار و توسعه یافته نظیر اصفهان و مرکزی وجود دارد.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان صمت لرستان گفت: در این استان امکان ایجاد زنجیره تولید با همکاری استان های برخوردار و توسعه یافته نظیر اصفهان و مرکزی وجود دارد.

بهمن جعفری پانزدهم دی ماه در اولین گردهمایی مدیران کل صنعت، معدن و تجارت منطقه مرکزی، اظهار کرد: در لرستان با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل هایی که داریم که بعضاً به فعل نرسیدند و امکان ایجاد زنجیره ای تولید با همکاری استان های برخوردار و توسعه یافته نظیر اصفهان و مرکزی وجود دارد.

وی ادامه داد: امکان شکل گیری صنایع مادر در استان هایی مانند مرکزی و اصفهان به دلیل زیرساخت ها و تأمین انرژی به ویژه آب، ما این آمادگی را داریم که این صنایع و سرمایه گذاری های جدید در قالب زنجیره تولید که متعاقب آن سرمایه گذارانی که در این استان ها هستند صنایع پایین دستی خود را در لرستان اجرا کنند که هم ایجاد اشتغال کرده و هم ارزش افزوده و زمینه تأمین نیاز داخلی را فراهم کرده و هم با رویکرد صادراتی فعالیت کنند.

جعفری افزود: روش تأمین مالی دلیری یکی از روش های نوین است که مدنظر وزیر صمت بوده و از ظرفی ما در استان از زنجیره های ضعیفی برخورداریم که در راستای تأمین منابع مالی امکانش هست از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد زنجیره تولید در لرستان

لزوم ایجاد زنجیره تولید در لرستان