مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 14:302023-01-05اقتصادي

پرداخت 30 میلیارد تومان تسهیلات به روستاییان و عشایر خراسان شمالی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال تا پایان آذر ماه بیش از 30 میلیارد تومان تسهیلات از منابع صندوق توسعه ملی به متقاضیان پرداخت شد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال تا پایان آذر ماه بیش از 30 میلیارد تومان تسهیلات از منابع صندوق توسعه ملی به متقاضیان پرداخت شد.

مهدی اسلام خواه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: استان خراسان شمالی از دیرباز دارای ظرفیت های بسیار قوی در تولید محصولات کشاورزی و دامی بوده که می شود با توسعه بخشیدن به آن ضمن مهاجرت معکوس به روستاها و مناطق عشایری به تولید و گسترش کسب و کار در این مناطق کمک شایانی کرد.

وی تصریح کرد: در همین رابطه با پرداخت 30 میلیارد تومان مبلغ به این بخش از ابتدای سال تا پایان آذرماه، ضمن ایجاد اشتغال 140 نفری می توان تولیدات دارای ارزش و مغفول در این بخش مهم اشتغالزا را احیا کرد.

اسلام خواه افزود: این در حالی است که بر اساس آخرین سرشماری در سال 1395، خراسان شمالی با جمعیتی بالغ بر 863 هزار و 92 نفر، 484 هزار و 346 نفر شهر نشین و 378 هزار و 746 نفر روستا نشین و عشایر دارد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 30 میلیارد تومان تسهیلات به روستاییان و عشایر خراسان شمالی

پرداخت 30 میلیارد تومان تسهیلات به روستاییان و عشایر خراسان شمالی