مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 15:102023-01-05اقتصادي

بیش از 70 درصد تکنولوژی های جدید آموزشی کشور، بومی است


کشورعزیزمان ایران در زمینه تکنولوژی های جدید آموزشی، پیشرفت های قابل توجهی کسب کرده و بیش از 70 درصد از این تکنولوژی ها بومی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه در وزارت بهداشت، توسعه کمی و کیفی آموزش و پژوهش مبتنی بر نیاز جامعه پیگیری می شود اظهار داشت: علم، آموزش و پژوهش باید در مسیر خلق ثروت، رفاه، اشتغال و کارآفرینی انجام شوند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه پیشرفت های قابل توجهی در زمینه تکنولوژی های جدید آموزشی صورت گرفته و بیش از 70 درصد از تکنولوژی های نوین آموزشیمان بومی شده است، افزود: تولید مقالات قرارگاه خوبی نیست بلکه گذرگاهی برای حل مشکلات جامعه است و باید از مرحله انجام کار های علمی محض عبور و محصولات سلامت محور تولید کنیم که پاسخگوی نیاز های حوزه سلامت باشد.

این مقام ارشد وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه ماموریت و چشم انداز دانشگاه های مطرح دنیا در زمینه حل مشکلات جامعه است، افزود: دانشگاه های علوم پزشکی کشور هم باید با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، نیاز های خود را در حوزه سلامت رفع کنند.

باقری فرد با اشاره به توسعه کار های فناورانه نیز افزود: برای رسیدن به خودکفایی در کشور، باید با بهره مندی از توانمندی اساتید و دانشجویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 70 درصد تکنولوژی های جدید آموزشی کشور، بومی است

بیش از 70 درصد تکنولوژی های جدید آموزشی کشور، بومی است