مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 17:052023-01-05اقتصادي

وزیر کشور: پالایشگاه اصفهان تولید سوخت یورو 5 را آغاز می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی امروز در حاشیه واگذاری 569 دستگاه خودروی ناوگان عمرانی، خدماتی و حمل و نقل عمومی به شهرداری های خراسان رضوی، - وزیر کشور از تولید سوخت یورو پنج در یک پالایشگاه اصفهان خبر داد و گفت: تولید سوخت با کیفیت موجب کاهش آلودگی وسایل نقلیه متحرک می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی امروز در حاشیه واگذاری 569 دستگاه خودروی ناوگان عمرانی، خدماتی و حمل و نقل عمومی به شهرداری های خراسان رضوی، در جمع خبرنگاران در خصوص آلودگی هوای کلان شهر های کشور اظهارداشت: از جمله اقدامات مقابله با آلودگی هوا، سوخت یورو پنج است که توسط وزارت نفت در حال پیگیری است و به زودی یک پالایشگاه در اصفهان تولید این نوع سوخت را آغاز می کند، اما شهر های دارای آلودگی هوا باید برنامه های خاص خود را در این مدت اجرا کنند.

وی افزود: تولید سوخت با کیفیت موجب کاهش آلودگی وسایل نقلیه متحرک می شود در همین راستا در حال حاضر در برخی از جایگاه ها بنزین یورو پنج در حال توزیع است.

وحیدی تصریح کرد: منابع ثابتی که موجب آلودگی هوا شده اند باید مورد شناسایی قرار گیرند تا سوخت آن ها اصلاح شود و یا با استفاده از فیلتر مناسب موجب کاهش آلودگی هوا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: پالایشگاه اصفهان تولید سوخت یورو 5 را آغاز می کند

وزیر کشور: پالایشگاه اصفهان تولید سوخت یورو 5 را آغاز می کند