مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 18:152023-01-05سياسي

مطالبات مردم در اولویت برنامه کاری مدیران قرار می گیرد


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهداف سفرهای شهرستانی و حضور در بین مردم وشنیدن مطالبات آنان گفت: در اجرای برنامه ها ، مطالبات مردم در اولویت کاری مدیران استان قرار می گیرد.

- محمدصادق معتمدیان 15 دیماه در جمع اهالی روستای بادین آباد پیران بخش مرکزی پیرانشهر، گفت: یکی دیگر از اهداف سفرهای شهرستانی، توجه به مطالبات و درخواست های مردمی است و با توجه به منابع محدود استان، این مطالبات و درخواست های مردمی باید اولویت بندی شود.

وی اظهار کرد: در طی این سفر هر کدام از مدیران کل با حضور در این مناطق باید علاوه بر مشکلات و نیازهای هر منطقه، مطالبات مردم و نخبگان در جلسات هم اندیشی را پیگیری کنند و از روی آنها برای ارتقای شاخص های توسعه گام بردارند.

معتمدیان اضافه کرد: برای ارتقای شاخص های توسعه همه جانبه باید برنامه ریزی و تصمیم گیری برای مناطق مختلف بر اساس نیازها باشد و تنها در مرکز و پشت درهای بسته در خصوص مسایل مهم این مناطق تصمیم گیری نشود.

استاندار آذربایجان غربی گفت: عشایر و مرزنشینان این منطقه به عنوان نیروی مولد بخشی از نیازهای جامعه را تامین می کنند و از طرفی دیگر در کنار نیروهای نظامی و انتظامی در برقراری امنیت و آرامش در این منطقه نقش مهمی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات مردم در اولویت برنامه کاری مدیران قرار می گیرد

مطالبات مردم در اولویت برنامه کاری مدیران قرار می گیرد