مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 20:112023-01-05سياسي

جلسه هماهنگی برگزاری هفته فرهنگی خمین با عنوان «بر آستان آفتاب» + گزارش تصویری


جلسه هماهنگی برنامه های هفته فرهنگی بر آستان آفتاب ویژه ایام ولادت یگانه دخت پیامبر اسلام و حضرت امام خمینی با حضور معاون و جمعی از مدیران موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با استاندار و مقامات استان مرکزی و مسئولان شهر خمین روز گذشته در اراک برگزار شد.

- جلسه هماهنگی برنامه های هفته فرهنگی "بر آستان آفتاب" ویژه ایام ولادت یگانه دخت پیامبر اسلام و حضرت امام خمینی با حضور معاون و جمعی از مدیران موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با استاندار و مقامات استان مرکزی و مسئولان شهر خمین روز گذشته در اراک برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، در این مراسم که با حضور فرزاد مخلص الائمه استاندار استان مرکزی، حمید کمانکش فرماندار خمین و جمعی از مقامات محلی استان و همچنین امین عارف نیا ، معاون فرهنگی هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) و هیات همراه برگزار شد.

در این مراسم استاندار استان مرکزی در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: همان طور که مقام معظم رهبری بر بزرگداشت یاد و نام حضرت امام تاکید دارند، این مراسم باید حاوی یاد و پیام حضرت امام باشد و تلاش ها بر این است که این رویداد این استاندارد را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه هماهنگی برگزاری هفته فرهنگی خمین با عنوان «بر آستان آفتاب» + گزارش تصویری

جلسه هماهنگی برگزاری هفته فرهنگی خمین با عنوان «بر آستان آفتاب» + گزارش تصویری