مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 20:152023-01-05سياسي

گفت و گو و رایزنی تلفنی وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر خارجه کویت


وزیر امور خارجه کشورمان و شیخ سالم عبدالله الجابر الصباح وزیر امور خارجه کویت در خصوص روند مناسبات دو جانبه، مسائل منطقه ای و بین المللی از جمله هتک حرمت اخیر مسجد الاقصی توسط صهیونیست ها و اقدام موهن نشریه فرانسوی تلفنی گفت و گو و تبادل نظر کردند.

- وزیر امور خارجه کشورمان و شیخ سالم عبدالله الجابر الصباح وزیر امور خارجه کویت در خصوص روند مناسبات دو جانبه، مسائل منطقه ای و بین المللی از جمله هتک حرمت اخیر مسجد الاقصی توسط صهیونیست ها و اقدام موهن نشریه فرانسوی تلفنی گفت و گو و تبادل نظر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت امور خارجه؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و شیخ سالم عبدالله الجابر الصباح وزیر امور خارجه کویت در خصوص روند مناسبات دو جانبه، مسائل منطقه ای و بین المللی از جمله هتک حرمت اخیر مسجد الاقصی توسط صهیونیست ها و اقدام موهن نشریه فرانسوی تلفنی گفت و گو و تبادل نظر کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت و گوی تلفنی ضمن محکومیت اقدام صهیونیست ها در خصوص توهین و هتک حرمت مسجد الاقصی، خواستار هماهنگی و اقدام مشترک کشورهای اسلامی در جهت حفظ وضعیت تاریخی و قانونی مسجد الاقصی شد و بر تشکیل سازوکار قانونی در این خصوص جهت توقف توهین به مقدسات اسلامی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت و گو و رایزنی تلفنی وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر خارجه کویت

گفت و گو و رایزنی تلفنی وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر خارجه کویت