مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 23:552023-01-05سياسي

احداث فرهنگسرا تا راه اندازی معاونت هماهنگی گردشگری استانداری


نخبگان، فعالان حوزه های مختلف و دلسوزان شهرستان سرعین خواستار احداث فرهنگسرا و پارک بانوان در شهرستان گردشگری سرعین شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شامگاه پنجشنبه در نشست نخبگان و فعالان عرصه های مختلف شهرستان سرعین که با استاندار اردبیل انجام شد، سخنرانان خواستار اصلاح و بهسازی جاده مرگ ارجستان و آلوارس، راه اندازی پایگاه فوریت های پزشکی در مسیرهای گردشگری سرعین و تأمین آب شرب شهرها و روستاهای شهرستان سرعین به همراه احداث خانه عالم در این شهرستان شدند.

در این دیدار که منتخبان گروه ها و اقشار مختلف خواسته ها و مطالبات خود را مطرح کردند، ضرورت راه اندازی مدرسه همیار طبیعت، مدرسه گردشگری روستایی و بهره مندی روستانشینان دامنه سبلان از آب طبیعی چشمه های قورقور را خواستار شدند.

ضرورت راه اندازی پارک علم و فناوری در شهرستان سرعین و حمایت از فعالان صنایع دستی به همراه نهال کاری در مسیرهای گردشگری از دیگر مطالبات و خواسته های نخبگان و برجستگان شهرستان سرعین در دیدار با استاندار اردبیل بود.

رییس جامعه آبدرمانی های شهرستان سرعین نیز در این دیدار به جمعیت پنج هزار نفری این شهرستان اشاره کرد و گفت: صنعت گردشگری در این شهرستان در بخش های اقامتی و آبدرمانی ها فرصت اشتغال برای پنج هزار نفر را فراهم کرده و اکثر اهالی سرعین از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث فرهنگسرا تا راه اندازی معاونت هماهنگی گردشگری استانداری

احداث فرهنگسرا تا راه اندازی معاونت هماهنگی گردشگری استانداری