مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 02:052023-01-05ورزشي

کارگاه مدیریت رویدادهای ورزشی در بوشهر برگزار شد


کارگاه مدیریت رویدادهای ورزشی در قالب هشتمین دوره بالندگی کارشناسان تربیت بدنی و پنجمین همایش کشوری انجمن های ورزش دانشجویی خوابگاهی در پردیس علامه طباطبایی بوشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، استاد مدیریت ورزشی دانشگاه تربیت مدرس در کارگاه مدیریت رویدادهای ورزشی ابتدا تاریخچه ای از رویدادهای ورزشی ارائه شد و گفته شد ریشه های تاریخی رویدادهای ورزشی به کجا بر می گردد.

رسول نوروزی سید حسینی سپس دسته بندی ای از رویدادهای ورزشی ارائه کرد و گفت: در این دسته بندی به شکل مبسوط ده نوع از رویدادهای ورزشی در قالب مثال های مختلف مطرح شد و سپس مهارت ها و خصیصه های مورد نیاز برای برگزاری موفق یک رویداد ورزشی معرفی شد.

وی تصریح کرد: بعد از آن، طرح ریزی یک رویداد ورزشی در قالب یک مدل چهار مرحله ای شامل برنامه ریزی و طراحی، برنامه ریزی عملیاتی، اجرا و پیاده سازی، و ارزیابی، تشریح شد و سپس جنبه های ویژه رویداد نظیر بودجه ریزی در رویدادهای ورزشی، هزینه ها و درآمدهای رویدادهای ورزشی، حمایت مالی در رویدادها تشریح شد.

نوروزی سید حسینی اضافه کرد: یکی از مهمترین جنبه های این کارگاه، پرداختن به ملاحظات حقوقی و قانونی در رویدادهای ورزشی بود که به شکل ویژه های این موارد را در رویدادهای ورزشی تشریح می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه مدیریت رویدادهای ورزشی در بوشهر برگزار شد

کارگاه مدیریت رویدادهای ورزشی در بوشهر برگزار شد