مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 08:452023-01-06سياسي

عزم جدی مجلس برای تحقق طرح ساماندهی کارکنان دولت


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به عزم جدی مجلس برای تحقق طرح ساماندهی کارکنان دولت گفت: این طرح ضمن ایجاد امنیت شغلی کارکنان سبب افزایش حقوق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خلیل بهروزی فر شامگاه پنج شنبه در گفت وگوی ویژه خبری شبکه باران، با اشاره به جزییات تقدیم لایحه بودجه 1402 دولت به مجلس، اظهار کرد: لایحه بودجه سال باید منطبق با قانون برنامه باشد و اتمام قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، بررسی لایحه بودجه را در حالت دوراهی قرار داده است.

وی، اعلام وصول و بررسی لایحه بودجه سال آتی را به تدوین قانون برنامه هفتم مرتبط دانست و افزود: نگاه دولت و مجلس بر تسهیل بخشی روند کار به نفع مردم است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان افزایش حقوق کارمندان و کارکنان دولت بر اساس نرخ تورم اعلامی از سوی بانک مرکزی، صورت می گیرد، گفت: برنامه ریزی خوبی در خصوص افزایش حقوق کارمندان دولت صورت گرفته است و تلاش شده بر اساس شرایط اقتصادی و معیشتی حال تصمیم گیری شود.

بهروزی فر از بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس خبر داد و بیان کرد: اجرای طرح ساماندهی کارکنان و کارمندان هیچ گونه بار مالی برای دولت نخواهد داشت و طرح ساماندهی کارکنان دولت ضمن ایجاد امنیت شغلی آنها سبب افزایش حقوق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی مجلس برای تحقق طرح ساماندهی کارکنان دولت

عزم جدی مجلس برای تحقق طرح ساماندهی کارکنان دولت