مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 12:052023-01-06سياسي

برقراری ارتباط الکترونیکی دفاتر پیشخوان و ثبت احوال سیستان و بلوچستان


مدیر کل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: 7 دفتر پیشخوان خدمات دولت در سطح استان در حال ارائه خدمات ثبت احوال به مراجعین هستند که از این پس با برقراری سامانه الکترونیکی در دفاتر پیشخوان ، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: 7 دفتر پیشخوان خدمات دولت در سطح استان در حال ارائه خدمات ثبت احوال به مراجعین هستند که از این پس با برقراری سامانه الکترونیکی در دفاتر پیشخوان ، امکان ارسال درخواست صدور شناسنامه به ادارات ثبت احوال به صورت کاملا مکانیزه امکان پذیر شد.

رضا راحت دهمرده در گفت وگو با ایسنا- افزود: به منظور تسهیل و تسریع در امر خدمات رسانی به مراجعین و همچنین در راستای برون سپاری خدمات سازمان با اقدامات صورت گرفته تاکنون برای 7 دفتر در شهرهای زاهدان ، زابل و ایرانشهر مجوز همکاری صادر شده است.

دهمرده گفت: با ایجاد زیرساخت الکترونیکی از این پس این دفاتر تمامی درخواستهای صدور شناسنامه خود را به صورت الکترونیکی برای ادارات ثبت احوال ارسال می نمایند و این امر باعث تسریع در روند صدور شناسنامه و پاسخگویی به مراجعین خواهد شد .

رضا راحت دهمرده افزود: امید است در آینده نزدیک با اخذ مجوز های لازم جهت واگذاری خدمات ثبت احوال در شهرستانهای بزرگ استان ، خدمات رسانی به مراجعین به نحو مطلوب تر صورت گیرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری ارتباط الکترونیکی دفاتر پیشخوان و ثبت احوال سیستان و بلوچستان

برقراری ارتباط الکترونیکی دفاتر پیشخوان و ثبت احوال سیستان و بلوچستان