مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 12:152023-01-06سياسي

سردار قاآنی: آمریکا مفتضحانه منطقه را ترک خواهد کرد


فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکا مفتضحانه منطقه را ترک خواهد کرد، گفت: آمریکا به سرنوشت شوروی گرفتار خواهد شد و مراکز مطالعاتی آنها این مهم را تایید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران عصر امروز در یادواره شهید سردار حسین پورجعفری در گلزار شهدای بین المللی کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش به ویژه شهید حسین پورجعفری اظهار داشت: در دی ماه امسال دو مناسبت مهم داریم که مردم ما به آن عنایت جدی دارند.

وی با اشاره به اینکه یکی از این دو مناسبت، 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت و دیگری 13 دی روز شهادت قهرمان جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی است، گفت: امسال این دو مناسبت بزرگ به دو مناسبت زیبای فاطمی معطر شد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه در ابتدای دی سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و در انتهای دی ماه ایام ولادت حضرت زهرا (س) است، افزود: به این مناسبت ها دی ماه امسال به نام و وجود حضرت زهرا (س) معطر شده است.

وی با اشاره به اینکه فردا روز فاطمه ای دیگر است که انصافاً راه حضرت زهرا (س) را ادامه داد، بیان کرد: آن حضرت ام البنین (س) مادر حضرت ابوالفضل (ع) است که با امیرالمومنین (ع) همراهی کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار قاآنی: آمریکا مفتضحانه منطقه را ترک خواهد کرد

سردار قاآنی: آمریکا مفتضحانه منطقه را ترک خواهد کرد