مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 13:202023-01-06اقتصادي

ضرورت تدوین سند راهبردی اقتصاد دیجیتال کرمانشاه


استاندار کرمانشاه از ضرورت تدوین سند راهبردی اقتصاد دیجیتال برای توسعه و اشتغالزایی در کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست استاندار کرمانشاه با مدیرکل و معاونین اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان با محوریت بررسی طرح ها و پروژه های حوزه دیجیتال برای کمک به توسعه فضای اقتصادی و اشتغال پایدار با حضور سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه صبح جمعه برگزار شد.

محمدطیب صحرایی در این نشست با اشاره به نقش مهم اقتصاد دیجیتال در ایجاد اشتغال پایدار اظهار کرد: امروز کرمانشاه به هدف گذاری های واقعی و اقدامات به هنگام برای رسیدن به توسعه پایدار نیاز دارد و اقتصاد دیجیتال در این راستا به عنوان پشتیبان دیگر حوزه ها می تواند در توسعه استان نقشی مهم ایفا کند.

وی با تاکید بر ضرورت تدوین یک سند راهبردی در حوزه اقتصاد دیجیتال توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، ادامه داد: کرمانشاه باید به یک قطب اقتصاد دیجیتال تبدیل شود و این موضوع با توجه به ظرفیت های موجود با جدیت و تلاش همه جانبه دست اندارکاران قابل دسترسی است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: توسعه اقتصاد دیجیتال باید همراه با برنامه های هدفمند و نگاه به امکانات داخلی و گام های اجرایی به عنوان یک ضرورت انکار ناپذیر برای تقویت اقتصاد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تدوین سند راهبردی اقتصاد دیجیتال کرمانشاه

ضرورت تدوین سند راهبردی اقتصاد دیجیتال کرمانشاه