مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 13:252023-01-06سياسي

ایستادگی و مقاومت راه سردار شهید سلیمانی است


نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از حضور باشکوه مردم در ویژه برنامه های سالگرد سردار سلیمانی گفت: راه سردار سلیمانی، ایستادگی، مقاومت و استکبار ستیزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نماز جمعه ساری با بیان اینکه مؤمن واقعی خداترس است، بر لزوم داشتن تقوای الهی در جامعه تاکید کرد و گفت: اگر می خواهیم در شرایط عسر و سختی ها بی تاب نشویم و به درستی از عقبه های آن عبور کنیم باید محبت خود را نسبت به دنیا کم کنیم.

وی با گرامیداشت رحلت حضرت ام البنین (س) از صبوری مادران و همسران شهید تقدیر کرد و با اشاره به حماسه 18 دی سال 57 ساری اشاره و اضافه کرد: در این حماسه دو شهید بزرگوار تقدیم شده است.

وی با محکوم کردن اقدام شنیع رضاخان معلون و کشف حجاب اظهار داشت: تبعات این اقدام همچنان در جامعه وجود دارد و خانواده هایی که با سیاست دشمنان به کشف حجاب کشیده شدند و این فرهنگ و تربیت به آنان منتقل شده است.

آیت الله محمدی با اظهار اینکه سیاست های استکبار جهانی درپی عادی سازی وفرهنگ سازی کشف حجاب در جامعه هستند، گفت: هرچند طبق فرمایش مقام معظم رهبری نباید به برخی افراد کم حجاب برچسب بی دینی زد اما حجاب واجب شرعی است و باید همگان آن را مراعات کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادگی و مقاومت راه سردار شهید سلیمانی است

ایستادگی و مقاومت راه سردار شهید سلیمانی است