مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 14:102023-01-06سياسي

نقد درست و منصفانه، قدرت محرک دولت است


منتقدان انقلابی اگر چه تعلق خاطر فکری با دولت سیزدهم دارند اما چشم برضعف ها و نقدها نمی بندند و با راهبرد دفاع واقع بینانه و نقد منصفانه به نقاط قوت و ضعف های دولت می پردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد حجت الاسلام محسن ملک پور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه فارسان گفت: 13 جمادی الثانی، روز تکریم مادران و همسران شهدا نام گذاری شده است تا جایگاه مهم این افراد در پیروزی اسلام و غلبه بر دشمنان گرامی داشته شود.

امام جمعه فارسان با اشاره به رشادت های شیرزنان در صحنه دفاع مقدس، افزود: شیرزنانی که با بصیرت و ولایتمداری خود، دلیرانه در کنار همسران و فرزندان خود ماندند تا آنان بتوانند، با خیالی آسوده در مسیر حماسه و شهادت و ایثار حرکت کنند و همسرانی که با تحمل سختی ‏ها در نبود همسران خود، به تربیت فرزندان شهدا پرداختند و آنان را برای ادامه راه اسلام و انقلاب آماده کردند، شایسته تقدیرند.

خانواده شهدا یکی از ارزشمندترین سرمایه های انقلاب هستند وی با بیان اینکه امروزه یکی از پرارزش ترین سرمایه های انقلاب و جهاد و شهادت، تکریم از مادران و همسران و خانواده شهداست، خاطرنشان کرد: کمترین اثر این تکریم ها انتقال شیوه و روش تربیتی و سبک زندگی آنان، از نسلی به نسل دیگر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد درست و منصفانه، قدرت محرک دولت است

نقد درست و منصفانه، قدرت محرک دولت است