مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 15:102023-01-06سياسي

«حجاب و عفاف» ره آوردی عقلانی و فطری است


امام جمعه موقت کالپوش با بیان اینکه حجاب و عفاف را ره آوردی عقلانی و فطری دانست و گفت: حجاب قبل از اینکه حکمی از احکام شرع باشد یک ره آورد عقلی است که شرع مقدس آن را تأیید کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد قلیان در خطبه های نمازجمعه این هفته کالپوش به میزبانی مسجد جامع حسین آباد با بیان اینکه مؤمن گاهی به مرحله ای می رسد که در راه اسلام و برای خشنودی خدا جان فدا می کند، که بسیار پسندیده بوده و منزلت آن در قرآن ذکر شده است، تاکید کرد: مؤمن اما گاهی به مرتبه ای از فهم می رسد که در راه اسلام و برای پسند خداوند، فدایی تقدیم می کند.

وی با بیان اینکه عظمت حضرت ام البنین (س) نیز در همین فدایی دادن است، افزود: اینجا همان جا و مقامی است که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بر پای مادر شهید که در راه اسلام فدایی داده بوسه می زند لذا تمایز مادران و همسران شهدا با خود شهدا، در حیات و ممات شهیدانه است.

اگر شهدا، مماتی شهدایی داشته اند مادران و همسران شهدا زیستی شهیدانه دارند.

امام جمعه موقت کالپوش با بیان اینکه شهادت مفهومی است که حیات دارد و به افراد بستگی دارد که تا چه اندازه بتوانند از این عظیم ترین و شیرین ترین موهبت الهی بهره بگیرند، ابراز کرد: در جامعه ای که سخن از شهادت و شهادت طلبی باشد، شهید کمتر است زیرا با فرهنگ شهادت، ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حجاب و عفاف» ره آوردی عقلانی و فطری است

«حجاب و عفاف» ره آوردی عقلانی و فطری است