مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 17:152023-01-06بين الملل

مدودف: اوکراین با رد آتش بس کار ما را آسان کرد


پوتین روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: با توجه به درخواست جناب کریل، به وزیر دفاع فدراسیون روسیه دستور می دهم که یک رژیم آتش بس در سراسر خط تماس طرفین در اوکراین از ساعت 12: - 00 روز 6 ژانویه 2023 تا ساعت 24:00، هفت ژانویه برقرار کند.

معاون شورای امنیت ملی روسیه با بیان اینکه رد آتش بس توسط اوکراین، کار نظامیان ما را راحت کرد ، گفت: افراد ناسپاس فقط زبان زور را می فهمند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ دیمیتری مدودف روز جمعه در پیامی تلگرامی نوشت: در تعطیلات کریسمس، دست محبت مسیح (ع) به سمت اوکراین دراز شد اما رهبران اوکراین آنرا رد کردند.

وی افزود: فکر می کنم بیشتر نظامیان ما وقتی خبر رد آتش بس را شنیدند نفس راحتی کشیدند زیرا کارشان راحت شد.

این مقام روس در عین حال گفت: من ناراحت بودم که برخی افراد نمی توانند این روز به کلیسا بروند اما فهمیدم افراد ناسپاسی که ایمان ندارند فقط زبان زور را می فهمند.

معاون سفیر روسیه در سازمان ملل نیز در واکنش به رد آتش بس پیشنهادی مسکو برای ایام کریسمس گفت: کی یف حاضر است مردم اوکراین را فدای اهداف ژئوپلیتیک غرب کند.

دیمیتری پولیانسکی در توییتی اعلام کرد: یکی از چیزهایی که امروز به یاد ما انداخت که با چه جنایتکارانی در اوکراین طرف هستیم این بود که ملی گرایان اوکراینی حتی برای مقدسات هم ارزشی قائل نیستند و حاضر مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدودف: اوکراین با رد آتش بس کار ما را آسان کرد

مدودف: اوکراین با رد آتش بس کار ما را آسان کرد