مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 18:152023-01-06اقتصادي

ضرورت فراهم کردن امکانات سرمایه گذاری در قصرشیرین طی بلند مدت


استاندار کرمانشاه بر ضرورت فراهم کردن امکانات سرمایه گذاری در قصرشیرین در بلند مدت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر جمعه در حاشیه برنامه بازدید از منطقه آزاد تجاری و صنعتی قصرشیرین اظهار کرد: یکی از آسیب هایی که معمولاً در پایانه های مرزهای اتفاق می افتد، نگاه کوتاه مدت در اجرای طرح ها و پروژه ها است که حاصل کار ماندگار و ریشه دار نیست.

وی تأکید کرد: در طرح جامع منطقه آزاد قصرشیرین باید به ابعاد مختلف این مجموعه توجه شود به گونه ای که نسل های آینده، نگاه بلندمدت و دوراندیشانه طراحان این مجموعه را تحسین کنند.

صحرایی عنوان کرد: بر این مبنا باید در طراحی زیرساخت ها، اماکن خدماتی، رفاهی و اداری، گذرگاه ها و مسیرهای تردد مسافر و صادرات کالا در منطقه آزاد قصرشیرین کاملاً کلان نگرانه عمل کرد تا حاصل کار برازنده نام کرمانشاه و قصرشیرین باشد.

استاندار کرمانشاه گفت: ممکن است در کوتاه مدت تنها دو فاز از این طرح بزرگ اجرایی شود ولی باید در بلندمدت عرصه و بستر برای اجرای گام های بزرگ بعدی کاملاً مهیا باشد و محدودیتی برای توسعه آن ایجاد نشود.

وی ادامه داد: زیرا شرایط فعلی و زیرساختی صادرات کالا از قصرشیرین از دید یک ناظر بیرونی چندان مناسب نیست و در کنار آینده نگری در طرح منطقه آزاد باید به نیاز امروز هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت فراهم کردن امکانات سرمایه گذاری در قصرشیرین طی بلند مدت

ضرورت فراهم کردن امکانات سرمایه گذاری در قصرشیرین طی بلند مدت