مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 19:352023-01-06اقتصادي

راه روستایی لیمویی بخش رودخانه شهرستان رودان به بهره برداری رسید


راه روستایی لیمویی بخش رودخانه شهرستان رودان با حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و جمعی از مسوولان محلی به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان امروز در مراسم بهره برداری از این طرح گفت: راه روستایی لیمویی به مسافت سه کیلومتر و با اعتبار 55 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

 عباس شرفی، با اشاره به پایان عملیات اجرایی آسفالت راه روستایی لیمویی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این طرح، اهالی روستاهای همجوار با جمعیتی افزون بر 200 خانوار از راه آسفالته برخوردار شدند.

وی بیان کرد: درخواست اهالی این روستا برای آسفالت نمودن جاده در میز خدمت قرارگاه های تحول محلات بسیج در یادواره قبل وصول شد که با عنایت شهدا توفیق پیدا کردیم این پروژه را به اتمام رسانده و تقدیم مردم بصیر و انقلابی این روستا کنیم.

 مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان تصریح کرد: 200 کیلومتر راه روستایی با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در استان نیز از اولویت های مهم این اداره کل می باشد که روستاییان در آینده نزدیک ازاین طرح ها بهره مند خواهندشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه روستایی لیمویی بخش رودخانه شهرستان رودان به بهره برداری رسید

راه روستایی لیمویی بخش رودخانه شهرستان رودان به بهره برداری رسید