مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 22:152023-01-06اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 80 درصدی مخزن دو هزار مترمکعبی ذخیره آب در چوار


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: مخزن 2 هزار مترمکعبی ذخیره آب چوار 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

- ناصری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مخزن 2 هزار مترمکعبی ذخیره آب شرب شهرستان چوار 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

 وی افزود: مخزن 2 هزار مترمکعبی بتنی ذخیره آب شرب برای شهر چوار، سلطان آباد، بهمن آباد و روستاهای حومه در جهت رفع تنش آبی این شهرستان و با اعتباری حدود 8 میلیارد ریال از 80 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب با اشاره به اینکه جهت تکمیل این پروژه از لوله های فولادی با قطر 150 و 200 میلی متر به طول 13 کیلومتر استفاده شده است گفت: در تلاش هستیم با اتمام مراحل کاری باقی مانده، این پروژه هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

وی افزود: لازم به ذکر است با بهره برداری از این مخزن، مشکل کم آبی شهرستان چوار تا حدودی مرتفع خواهد شد که امیدواریم با اجرا و تکمیل سایر پروژه ها، مشکل کم آبی این شهرستان را برای همیشه مرتفع کنیم.

این مقام مسئول در ادامه گفت: هدف از افزایش ظرفیت ذخیره سازی آب شرب در چوار را ایجاد پشتیبانی ذخیره ای مناسب و جلوگیری از افت فشار شبکه در زمان پیک مصرف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 80 درصدی مخزن دو هزار مترمکعبی ذخیره آب در چوار

پیشرفت فیزیکی 80 درصدی مخزن دو هزار مترمکعبی ذخیره آب در چوار