مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 23:352023-01-06بين الملل

تظاهرات یمنی ها در محکومیت تداوم محاصره علیه کشورشان


مردم استان ها و شهرهای مختلف یمن در محکومیت محاصره تحمیلی سعودی،آمریکایی و اماراتی علیه کشورشان، تظاهرات کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شهرهای المحویت، الحدیده، ذمار، ریمه، صعده، حجه و صنعاء امروز جمعه صحنه تظاهرات مردمی با شعار محاصره، جنگ است بود.

  تظاهرات کنندگان شعارهایی در محکومیت محاصره و تجاوزات علیه ملت یمن سر داده و پلاکاردهایی در دست داشتند که در آن عبارت هایی در محکومیت گرسنه سازی، محاصره و تداوم تجاوزات نوشته شده بود.

در پایان این تظاهرات بیانیه ای قرائت و طی آن به ائتلاف متجاوز سعودی درباره عواقب هر گونه اقدام نظامی در هر جبهه ای علیه یمن هشدار داده شد.

در این بیانیه آمده است: دوره های برقراری آتش بس و پس از آن ثابت کرد که ائتلاف متجاوز به هیچ اقدامی برای کاهش درد و رنج یمنی ها پایبند نیست، جنگ گرسنه سازی و محاصره یکی از انواع جنگ های جنایتکارانه و ظالمانه آمریکا علیه ملت یمن است.

بنابر گزارش وبگاه المسیره ، در این بیانیه آمده است که تداوم محاصره به منزله جنگ است که با اقدام بی سابقه نظامی به آن پاسخ داده خواهد شد.

در بیانیه مذکور بر ضرورت رفع محاصره تحمیلی بر فرودگاه صنعاء بدون هیچ قید و شرطی و پرداخت حقوق کارکنان تأکید شده و به تمامی شرکت ها و رژیم هایی که با مزدوران ائتلاف متجاوز سعود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات یمنی ها در محکومیت تداوم محاصره علیه کشورشان

تظاهرات یمنی ها در محکومیت تداوم محاصره علیه کشورشان