مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 00:102023-01-06سياسي

فرمانده سپاه هرمزگان: دشمنان هرگز رویای تسلط بر ایران اسلامی را نخواهند دید


فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: بستر انقلاب اسلامی ایران، مصداق استمرار حکومت نبی مکرم اسلام است که امید می رود تا ظهور حضرت ولیعصر امام زمان (عج) با اقتدار به پیش برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار اباذر سالاری امشب در یادواره شهدای روستای لیمویی بخش رودخانه بر شهرستان رودان، با بیان اینکه اکنون در یک موقعیت و شرایط خاص تاریخی قرار داریم، افزود: خداوند در همه ابعاد در وسعتش از خلقت آدم تاکنون، فرصت بی بدیلی را در خدمت مردم ایران قرار داده است؛ ملتی که قبل از پیروزی انقلاب زمینه ساز انقلاب دینی بوده است.

وی با بیان اینکه این فرصت تاریخی که خداوند در اختیار ملت ما قرار داده و ملت ما به خوبی به رهبری امام خمینی در صحنه نظام و انقلاب ماند و پیروز شد؛ ادامه داد: دشمنان هرگز رویای تسلط بر ایران اسلامی را نخواهند ندید و اگر انقلاب و نظام ما با این سرعت و قدرت پیش برود امانی برای استکبار باقی نخواهد ماند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود اظهارکرد: محوری ترین و مهم ترین وصیت شهدا تاکید بر ولایت مداری و حفظ حجاب و عفاف است.

سالاری، با بیان اینکه اراده ی الهی در کنار اراده بزرگ ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) اتفاق افتاد، اظهار کرد: این نظام مقتدر و با برکت جمهوری اسلامی ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه هرمزگان: دشمنان هرگز رویای تسلط بر ایران اسلامی را نخواهند دید

فرمانده سپاه هرمزگان: دشمنان هرگز رویای تسلط بر ایران اسلامی را نخواهند دید