مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 08:552023-01-07سياسي

هدف دیوارنگاره میدان انقلاب ایجاد همبستگی و ارتقای هویت ملی است


معاون فرهنگی و هنری سازمان زیباسازی شهر تهران، هدف دیوارنگاره میدان انقلاب را ایجاد همبستگی و ارتقای هویت ملی دانست و توضیحاتی درباره هنرهای شهری ارائه کرد.

- مجید قادری معاون فرهنگی و هنری سازمان زیباسازی شهر تهران درباره دیوارنگاره میدان انقلاب و رویکرد سازمان زیباسازی برای این دیوارنگاره به خبرنگار مهر گفت: بحث مربوط به دیوارنگاره ها، در مباحث رسالت فرهنگی و هنری قرار می گیرد که سازمان زیباسازی در نظر دارد.

به همین منظور از ظرفیت این دیوارنگاره های شهری به ویژه بزرگترین دیوارنگاره پایتخت با مساحت 1400 مترمربع، در مناسبت های ملی و مذهبی بهره خواهیم گرفت که هر کدام با این رویکرد، اکران هایی ویژه خواهند داشت.

وی یادآور شد: دیوارنگاره میدان انقلاب که سازمان زیباسازی تهران با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی در سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی رونمایی کرد، در راستای همین رویکرد است و برنامه داریم که از ظرفیت بصری و هنری این بزرگترین دیوارنگاره پایتخت در مناسبت های ملی و مذهبی استفاده کنیم.

قادری هدف دیوارنگاره میدان انقلاب را ایجاد همبستگی و ارتقای هویت ملی دانست و بیان کرد: بر اساس تقویم سالانه و به این دلیل که دیوارنگاره عظیم میدان انقلاب به راحتی جابجا نمی شود و هم هزینه و هم طراحی برای آن خاص است، تعداد طرح هایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دیوارنگاره میدان انقلاب ایجاد همبستگی و ارتقای هویت ملی است

هدف دیوارنگاره میدان انقلاب ایجاد همبستگی و ارتقای هویت ملی است