مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 09:552023-01-07سياسي

خطر افزایش ناگهانی مبتلایان به کرونا / علائم سوش های جدید


سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به احتمال افزایش ناگهانی مبتلایان به کرونا، گفت: با توجه به ماهیت این بیماری و گذشت چند از ماه از موج آخر، - ایسنا/خوزستان سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به احتمال افزایش ناگهانی مبتلایان به کرونا، گفت: با توجه به ماهیت این بیماری و گذشت چند از ماه از موج آخر، احتمال می رود افراد حساس بیشتر شده باشند بنابراین همان گونه که از قبل پیش بینی می شد ممکن است در آینده شاهد وقوع موج جدیدی از بیماری باشیم.

دکتر سید محمد علوی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت بیماری کووید – 19 اظهار کرد: با وجود اینکه چند ماهی از وقوع موج هفتم بیماری می گذرد اما همچنان فعلا وضعیت بیماری در ایران پایدار است.

در حال حاضر روند بیماری در برخی کشورها از جمله ژاپن، چین، کره جنوبی، آلمان و فرانسه افزایشی شده است و سوش های XBB و BQ1 دلیل این وضعیت هستند.

در ایران نیز موارد ابتلا به سوش های جدید شناسایی شده است.

افزایش جمعیت حساس نسبت به کرونا وی افزود: مردم باید مواظب باشند زیرا اگر ناگهان موارد بیماری افزایش یابد دیگر خلع سلاح می شویم و نمی توانیم کاری کنیم.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: با توجه به ماهیت این بیماری و گذشت چند از ماه از موج آخر، احتمال می رود افراد حساس بیشتر شده باشند بنابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر افزایش ناگهانی مبتلایان به کرونا / علائم سوش های جدید

خطر افزایش ناگهانی مبتلایان به کرونا / علائم سوش های جدید