مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 10:552023-01-07سياسي

اقدامی برای کنترل مسافران ورودی از چین به ایران انجام می شود؟


در آستانه قرار گرفتن در موج هشتم کرونا و در شرایطی که چین از مراکز اصلی شیوع مجدد کرونا در جهان است، ایرلاین ها برای هرگونه اقدام از جمله محدودیت یا کنترل مسافران ورودی از چین به ایران، - در آستانه قرار گرفتن در موج هشتم کرونا و در شرایطی که چین از مراکز اصلی شیوع مجدد کرونا در جهان است، ایرلاین ها برای هرگونه اقدام از جمله محدودیت یا کنترل مسافران ورودی از چین به ایران، گوش به فرمان ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سه سال از زمان ثبت اولین مورد ابتلا به کووید 19 در ووهان، شهری در مرکز چین، می گذرد و اکنون آنها بار دیگر افزایش موارد بیماری را تجربه می کنند و دبیر کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا هم هفته گذشته اظهار کرد .

در حال حاضر از میان ایرلاین های ایرانی، تنها شرکت هواپیمایی ماهان پرواز مستقیم از چین به ایران دارد و البته پروازهایی از سایر ایرلاین های خارجی هم به ایران انجام می شود و به نظر می رسد هنوز ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام نکرده که بنا شده برای مسافران چینی به ایران، محدودیتی وضع شود یا خیر.

در این راستا امیرحسین ذوالانواری -مدیر روابط عمومی ماهان- در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: در حال حاضر برنامه ای وجود ندارد، اما ما تابع نظر وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم، هرچند هنوز ابلاغیه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامی برای کنترل مسافران ورودی از چین به ایران انجام می شود؟

اقدامی برای کنترل مسافران ورودی از چین به ایران انجام می شود؟