مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 14:102023-01-07فرهنگي

ویژه برنامه «پیرنگی ها» برای نوجوانان برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پروانه دوستی مدیر فرهنگی هنری منطقه 13 و رییس فرهنگسرای امید از برگزاری ویژه برنامه «پیرنگی ها» ویژه نوجوانان خبر داد و گفت: - رییس فرهنگسرای امید از راه اندازی ویژه برنامه جمعه های پیرنگی در فرهنگسرای امید برای نوجوانان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پروانه دوستی مدیر فرهنگی هنری منطقه 13 و رییس فرهنگسرای امید از برگزاری ویژه برنامه پیرنگی ها ویژه نوجوانان خبر داد و گفت: در این برنامه قصد داریم جمعه های متفاوتی را برای نوجوانان رقم زده و اوقات فراغت آنان را به شیوه ای مناسب پر کنیم.

در این ویژه برنامه، نوجوانان همراه با خانواده، اوقات فراغت روز جمعه خود را در محیطی پرنشاط با سرگرمی های جذاب و آموزشی پر می کنند.

وی افزود: این برنامه با شعار جمعه ها به نام نوجوانان و خانواده در فرهنگسرای امید به صورت هفتگی برگزار شده و تلاش دارد یک روز متفاوت را برای نوجوانان عزیز رقم بزند.

دوستی درباره دلیل برگزاری این مراسم گفت: فرهنگسرای امید بر اساس مأموریت کاری و مسئولیت محوله خود در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تمرکز ویژه ای بر نوجوانان داشته و تلاش دارد برنامه هایی مناسب این رده سنی را برای آنان تدارک ببیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه «پیرنگی ها» برای نوجوانان برگزار می شود

ویژه برنامه «پیرنگی ها» برای نوجوانان برگزار می شود