مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 14:162023-01-07سياسي

63 شهید حاصل 3 ماه اغتشاشات


 حدود یک ماه است که آتش اغتشاشات در کشور خاموش شده اما این موضوع  برای ضدانقلاب قابل قبول نیست و طی این مدت تمام توان خودش را به کار گرفته تا با استفاده از دروغ های بزرگ و کوچک تک شعله هایی را در گوشه و کنار به نمایش بگذارد و به مخاطب القا کند که اغتشاشات زنده است.

این اغتشاشات با دروغگویی های پدر مهسا امینی درباره نحوه فوت دخترش و سناریو نویسی های رسانه های ضد انقلاب و همراهی برخی سلبریتی ها آغاز شد.

بعد از مهسا، نوبت به نیکا شاکرمی، سارینا اسماعیل زاده، حدیث نجفی، اسرا پناهی و بسیاری دیگر رسید، با آن که خانواده این افراد بارها و بارها در رسانه های رسمی و غیررسمی اعلام کردند که متوفی در حوادث دیگری فوت کرده است، اما رسانه های ضدانقلاب همچنان با انتشار اخباری بدون سند و دروغ اعلام می کردند که این افراد در اغتشاشات و توسط نیروهای امنیتی کشته شده اند.

فرماندهان نیروهای امنیتی و انتظامی که مسئولیت تامین امنیت خیابان های شهر را به عهده داشتند بارها اعلام کردند که این نیروها فقط از تفنگ های پینت بال و وینچستر ساچمه ای استفاده می کنند و هیچگونه سلاح جنگی به همراه ندارند.

در طول این مدت 100 روز، در موارد متعدد نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در بازرسی های مرزی و درون شهری سلاح های مختلف جنگی کشف و ضبط کردند که طی اعترافات دستگیرشدگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

63 شهید حاصل 3 ماه اغتشاشات

63 شهید حاصل 3 ماه اغتشاشات