مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 14:402023-01-07اقتصادي

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی منطبق بر نیازهای استان باشد


استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر وحدت رویه بانک ها در زمینه پذیرش وثایق و تضامین گفت: همراهی خوبی در پرداخت تسهیلات توسط بانک ها وجود دارد که باید به نقطه مطلوب برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت روز شنبه در نشست کمیته استانی بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 که در دفتر استاندار برگزار شد افزود: دبیرخانه تسهیلات بند الف تبصره 18 در استان 2 هزار و 284 طرح را مورد بررسی قرار داده و در این خصوص اقدامات خوبی صورت گرفته که اقدامات دستگاه های متولی به خصوص اداره کل امور اقتصادی و دارایی قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر هماهنگی بین دستگاه های متولی درخصوص ارائه گزارش عملکردها گفت: در گزارش عملکرد جذب تسهیلات، هماهنگی و دقت لازم صورت گیرد تا با هم منطبق باشد.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: همه دستگاه ها و بانک ها درخصوص جذب سهمیه شناور تسهیلات بند الف تبصره 18 تلاش کنند و در حال حاضر وضعیت استان در جذب سهیمه شناور خوب است و از سهمیه بقیه استان ها هم استفاده می کنیم که جای تقدیر دارد.

وی با تاکید بر اینکه اولویت بندی در اعطای تسهیلات سال 1401، نیاز استان و شهرستان ها با رعایت عدالت در توزیع باشد گفت: باید واحدهای تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی هم از تسهیلات مربوطه برخوردار شوند و پیگیری ها در این خصوص در سفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی منطبق بر نیازهای استان باشد

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی منطبق بر نیازهای استان باشد