مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 14:472023-01-07بين الملل

سفر سناتورهای سرشناس دموکرات به کی یف


دو سناتور سرشناس دموکرات آمریکایی که مسئول نظارت بر نیروهای مسلح و اطلاعاتی این کشور هستند با سفر به شهر کی یف با ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل، این دیدار کمی پیش از آنکه دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا به اعلام بسته کمک های نظامی جدید برای اوکراین به ارزش چهار میلیارد دلار بپردازد، رخ داد.

جک رید و آنگوس کینگ، دو سناتور دموکرات که هر دو از اعضای کمیته منتخب اطلاعاتی و نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا هستند همچنین در جریان سفر به شهر کی یف با مقامات ارشد اوکراینی و اعضای سفارت آمریکا هم دیدار کردند.

جک رید که رییس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا است، همچنین در توییتی نوشت با آنگوس کینگ با هدف نشان دادن همبستگی با اوکراینی های شجاعی که برای دفاع از وطنشان در برابر تهاجم روسیه می جنگند این سفر را انجام داده و نشستش با زلنسکی را مفید توصیف کرد.

این سناتورها یک کنفرانس مطبوعاتی کوتاه نیز در شهر کی یف برگزار کردند و در جریان این کنفرانس مطبوعاتی کینگ اظهار کرد، بخشی از ماموریت این سفر اعمال مسئولیت از بابت پولهای آمریکا برای اوکراین بوده است.

دولت بایدن روز جمعه 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر سناتورهای سرشناس دموکرات به کی یف

سفر سناتورهای سرشناس دموکرات به کی یف