مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 14:552023-01-07سياسي

کارآمدسازی نیروهای شهرداری در اولویت برنامه ها است


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان تاکید کرد: یکی از اولویت های امروز کارآمدسازی و توانمندسازی کارکنان شهرداری زنجان است.

- سعید خلجی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه این روزها شاهد برگزاری دوره های ضمن خدمت کارکنان شهرداری زنجان توسط کارشناسان و مدیران حوزه آموزش جهاددانشگاهی زنجان هستیم، اظهار کرد: با توجه به اینکه کارآمدسازی و توانمندسازی از اولویت های ما در بحث نیروهای شاغل در شهرداری به شمار می رود، از این رو برگزاری چنین دوره هایی بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه دوره های ضمن خدمتی که امسال از سوی جهاددانشگاهی زنجان در حال برگزاری است، از کیفیت و سطح بالایی برخوردار است، ادامه داد: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری هر چه بهتر این دوره ها برای شاغلان شهرداری زنجان انجام گرفته که یکی از این برنامه ریزی ها بررسی سطح و دانش علمی اساتید برای برگزاری دوره های مذکور بوده است.

این مسئول به ضرورت حضور جدی کارکنان شهرداری در این دوره ها و همراهی مسئولان رده بالای این ارگان در این خصوص، یادآور شد: اولویت ما در برگزاری دوره های ضمن خدمت مربوط به دوره های حضوری است؛ چرا که معتقدیم دوره های حضوری نسبت به دوره های مجازی از اثربخشی مطلوبی برخوردار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآمدسازی نیروهای شهرداری در اولویت برنامه ها است

کارآمدسازی نیروهای شهرداری در اولویت برنامه ها است