مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 15:362023-01-07سياسي

ماموریتی که به شهادت ختم شد/ مادران و همسران شهدا، اسوه صبر و پایداری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آن روز که دشمن امنیت و استقلال وطن را به یغما برده بود و جنگ عرصه شکوفایی و پیشرفت را بر همگان تنگ کرده بود، بزرگ مردانی از تبار عاشورا با اقتدا به علمدار دشت نینوا پرچم دفاع از کیان ایران زمین را برافراشتند.

  آنان با تاسی به راه سرخ حضرت سیدالشهدا (ع) با شجاعت و شهامت در برابر اهریمن ایستادند و حماسه های فراوانی را رقم زدند.

امروز به برکت فداکاری و جان فشانی آنان، ارمغان های ارزشمندی در اختیار ماست که باید آن را حفظ نمود و ارزش آن را بیش ازپیش به نسل های بعد یادآور شد.

بی شک، به منصه گذاشتن این ایثار و جهاد مرهون تلاش مادرانیست که با الگو گیری از زندگی بانوان وارسته، به تربیت چنین فرزندانی همت گمارده اند و همسرانی که حامی و مشوق شوهران خویش در مسیر دفاع از دین بوده و صحنه های زیبایی از یاری و همراهی با مجاهدان راه حق را خلق نموده اند.

در تقویم ما روز وفات حضرت ام البنین -مادر گرامی حضرت ابالفضل (ع)- برای تجلیل از مقام این بانوان ایثارگر در نظر گرفته شده است.

 سلام بر مادرانی که لاله ها را در دامان خویش این چنین زیبا پروردند و به کمال عشق رساندند و بعضی نیز در انتظار نشانه ای از آنان، چشم از این دنیا فرو بستند، درود بر بانوانی که همسران خود را راهی میدان نبرد نموده و داغ شهادت را بر قلب لاله رنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریتی که به شهادت ختم شد/ مادران و همسران شهدا، اسوه صبر و پایداری

ماموریتی که به شهادت ختم شد/ مادران و همسران شهدا، اسوه صبر و پایداری