مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 15:462023-01-07حوادث

انجام 25 امدادرسانی در استان سمنان/ نیروها در شهمیرزاد مستقر شدند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از انجام 25 ماموریت توسط این جمعیت طی یک هفته اخیر خبر داد و گفت: بیشترین عملیات با 14 مورد مربوط به حوادث جاده ای است.

- مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان از دهم لغایت 16 دی ماه سال جاری 25 مأموریت مختلف را به انجام رساندند، ابراز داشت: از این تعداد 14 مورد حادثه ترافیکی، یک مورد زلزله، دو مورد برف و کولاک، دو مورد حادثه شهری، یک مورد صنعتی و کارگاهی و یک مورد مناسبتی را شامل می شود.

وی با بیان اینکه بیشترین حجم عملیات مربوط به سوانح جاده ای است، افزود: طی یک هفته گذشته در سوانح ترافیکی 17 نفر امداد رسانی، هفت نفر به مراکز درمانی منتقل و شش مصدوم رها سازی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه این جمعیت با 14 پایگاه و پست فعال آماده خدمات دهی به مردم است، ابراز داشت: طی بازه مذکور 27 تیم عملیاتی در حوادث مختلف حضور داشتند و برای امداد و نجات 24 دستگاه خودرو به محل مورد نظر اعزام شدند.

محمدخانی با بیان اینکه دو نفر نیز طی هفته گذشته اسکان داده شدند، تصریح کرد: به این افراد نیز خدمات لازم ارائه شده است و هموطنان می توانند هر کجا نیاز به کمک داشتند با شماره 112 تماس بگیرند تا در کوتاه ترین زمان ممکن نیروها بتوانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 25 امدادرسانی در استان سمنان/ نیروها در شهمیرزاد مستقر شدند

انجام 25 امدادرسانی در استان سمنان/ نیروها در شهمیرزاد مستقر شدند