مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 16:352023-01-07بين الملل

الأخبار: عربستان با درخواست های انصارالله یمن موافقت کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه الاخبار لبنان به نقل از منابعی در صنعاء (پایتخت دولت نجات ملی) مدعی شد که به دنبال تهدید ها و هشدار های این دولت و جنبش انصار الله یمن، - یک روزنامه لبنان به نقل از منابعی در صنعاء مدعی شد که به دنبال تهدید ها و هشدار های جنبش انصار الله یمن، عربستان سعودی با درخواست های چهارگانه دولت صنعا موافت کرده و خواستار تضمین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه الاخبار لبنان به نقل از منابعی در صنعاء (پایتخت دولت نجات ملی) مدعی شد که به دنبال تهدید ها و هشدار های این دولت و جنبش انصار الله یمن، محمد بن سلمان، ولی عهد سعودی گفته است که یمن مال شما، ولی برای ما تضمین امنیتی مبنی بر عدم عملیات و حمله بدهید و نیرو های سعودی یمن را ترک کنند.

روزنامه مذکور به نقل از منابع مربوطه در صنعاء نوشت که همزمان با پیام های واضح عبدالملک الحوثی، رهبر انقلاب یمن، به نیرو های نظامی مربوطه، دستورات لازم برای آمادگی کامل نیز داده شد.

این منابع گفتند که برخی از تحرکات در چارچوب این آمادگی بوده است که عامدانه به نمایش گذاشته شد تا از سوی دشمن رصد شود و بداند که ما جدی هستیم و تهدیدات توخالی نمی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الأخبار: عربستان با درخواست های انصارالله یمن موافقت کرده است

الأخبار: عربستان با درخواست های انصارالله یمن موافقت کرده است