مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 18:002023-01-07اقتصادي

فرایند پیدا کردن نیروی کار معیوب است


فرآیند پیدا کردن نیروی کار معیوب است و باید مرکزی در استان تعریف شود که همه افراد متقاضی کار به آن مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید محمود حسینی پور امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان اظهار کرد: روند کار در بحش اشتغال درست نیست که باید بسترهای لازم برای ایجاد اشتغال فراهم شود.

  وی با تاکید بر اینکه مهارت آموزی کارجویان در مراکز فنی و حرفه ای ضروری است، افزود: مجموعه فنی و حرفه ای نیز باید متناسب با نیاز استان نسبت به تربیت نیروها اقدام کنند.

  استاندار مازندران با اشاره به اینکه فرآیند پیدا کردن نیروی کار معیوب است، اضافه کرد:  باید مرکزی در استان تعریف شود که همه افراد متقاضی کار به آن مراجعه کرده و این مرکز هم نسبت به برنامه ریزی برای اشتغال اقدام کند.

  حسینی پور اظهار کرد: باید بدانیم تمام تسهیلات در این فرایند درست هزینه شود تا وضعیت اشتغال استان سامان یابد و در این زمینه هم روش های سنتی گذشته پاسخگو نیست.

  وی با بیان اینکه فاصله بین مراکز فنی و حرفه ای که جوان آموزش می بیند و دریافت تسهیلات معیوب است، اضافه کرد: برخی از نخبگان را به دلیل فراهم نبودن فرصت اشتغال از دست دادیم و زمینه مهاجرت آنها فراهم شد که کارگروه اشتغال باید به دنبال اشتغال این قشر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند پیدا کردن نیروی کار معیوب است

فرایند پیدا کردن نیروی کار معیوب است