مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 18:002023-01-07سياسي

جهاد تبیین محور جلسات مداحی ها و هیئات مذهبی قرار گیرد


رییس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کل کشور گفت: جلسات هیئات مذهبی باید محور داشته باشد و جهاد تبیین باید به عنوان یکی از مهمترین محورها و اهداف جلسات هیئات مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حاج یوسف ارجونی رییس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کل کشور در جریان سفر خود به شیراز در جمع مداحان و هیئات مذهبی استان فارس در حسینیه عاشقان ثارالله شیراز  با بیان اینکه مداح باید مثل تک تیرانداز در هر مسئله ای بموقع ورود کند افزود: در این راستا مداح باید با بیان خوش و شعر خوب و در اختیار داشتن آگاهی و دانش روز به بیان مبانی دینی، مفاهیم انقلابی و ارزشهای اخلاقی بپردازد.

رییس سازمان بسیج مداحان و هیئات  مذهبی کل کشور تاکید کرد: فعالان هیئات مذهبی و مداحان در امر کمک رسانی به مردم به ویژه محرومان و مستضعفان به عنوان صاحبان اصلی انقلاب، انجام کارهای جهادی و امدادرسانی در هنگام وقوع بلایای طبیعی همچون سیل، زلزله تا به امروز خوش درخشیده اند و این رویه باید ادامه داشته باشد تا وجه مردمی و جهادی مداحان و هیئات مذهبی حفظ شود.

این مداح اهل بیت در ادامه بااشاره به آیه شماره 3 سوره مبارکه مائده خاطرنشان کرد: در این آیات ولایت مداری و اکمال و اتمام دین بوسیله امامت و ولایت فقیه مورد تاکید قرار گرفته و اشاره شده که خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین محور جلسات مداحی ها و هیئات مذهبی قرار گیرد

جهاد تبیین محور جلسات مداحی ها و هیئات مذهبی قرار گیرد