مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 19:002023-01-07سياسي

اهدای 1470 سری جهیزیه به نوعروسان استان همدان در سال جاری


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان از اهدای 1470 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد در سال جاری در این استان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان از اهدای 1470 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد در سال جاری در این استان خبر داد.

محمدرسول شیخی زاده شنبه 17 دی ماه در آیین اهدای 64 سری جهیزیه به نوعروسان و رزمایش پیوند فاطمی ملایر اظهار کرد: این سری جهیزیه ها شامل پنج قلم کالای اساسی بوده که از ابتدای سال جاری تاکنون به نوعروسان استان اهداء شده است.

شیخی زاده ادامه داد: سهم شهرستان ملایر از این تعداد 240 سری جهیزیه به مبلغ پنج میلیارد و 250 میلیون تومان بوده که نشان از جایگاه ویژه اقدامات خیرخواهانه در این شهرستان دارد.

وی با بیان اینکه به دامادها نیز کمک های نقدی و هدیه ازدواج اهداء می شود، افزود: برای خرید اقلام جهیزیه بیش از 34 میلیارد تومان هزینه شده که همگی به قیمت کارخانه خریداری شده است.

شیخی زاده به جایگاه ویژه بنیان خانواده در دین اسلام و نقش آن در جامعه اشاره و تاکید کرد: همه مجموعه های فرهنگی باید در راستای امر ازدواج همت ویژه داشته باشند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر نیز گفت: از ابتدای امسال طی سه مرحله جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 1470 سری جهیزیه به نوعروسان استان همدان در سال جاری

اهدای 1470 سری جهیزیه به نوعروسان استان همدان در سال جاری